Receptie - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Cheraine Muller - WaarBenJij.nu Receptie - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Cheraine Muller - WaarBenJij.nu

Receptie

Blijf op de hoogte en volg Cheraine

01 Oktober 2015 | Spanje, Isla de Gran Canaria

Er zijn weer twee weken voorbij en dat betekend dat mijn eerste twee bezoekjes over 3 weken al op het vliegveld in Gran Canaria aankomen. Ik kan niet wachten op mijn lieve zus en daarna beste vriendin in de armen te sluiten voor een mini vakantie. Omdat ik hier maar 3 dagen achter elkaar vrij mag krijgen is de kans groot dat ik wel 1 dagje moet werken tijdens dat zij hier zijn.

Vanaf maandag ben ik begonnen bij de receptie. Ik ben super blij dat ik naar de receptie ben gegaan want ik merk dat dit veel meer mijn ding is dan het restaurant. In het restaurant praat je met de gasten maar moet je daarna weer snel door omdat het altijd druk is. Bij de receptie heb je veel meer contact met de gasten en dat is echt heel erg leuk. Als er klachten binnen komen moeten die worden opgelost en ik vind het leuk om te zien als er weer een lach op de gezichten zit van de gast. Dan voelt dat toch wel goed als je iets kan doen. De eerste dag bij de receptie was heel erg wennen, ik wist niet wat ik moest doen en alles is in het spaans. Inchecken wist ik nog niet hoe dat moest en al die letters op de computers werd ik ook helemaal gek van. Elke keer weer een ander knopje en wanneer ik dacht dat ik het goed had was het toch net weer even anders.. Op de derde dag werd ik eigenlijk een beetje voor het blok gezet, het was zo druk dat ik wel mensen in moest checken. Ik kon niet meer veilig meekijken en dat was toch best wel spannend. Nadat ik klaar was met mijn eerste incheck had ik de controle gevraagd aan Miguel. Ik vertelde tegen de gasten dat dit de eerste keer was en toen vulde Miguel gelijk aan dat ik het heel goed deed en hij erg blij met me is. Toch altijd leuk om te horen en zoals jullie mij kennen blijft die glimlach dan de hele dag op mijn gezicht zitten.

Verder ga ik nog steeds heel veel uit en doe ik alleen maar leuke dingen. Na 6 dagen werken heb ik lekker weekend, en dat betekent zon, zee strand. Echt een soort mini vakantie van 2 dagen.

Het missen van thuis gaat nog steeds heel erg goed. Ik heb een leuk vooruitzicht over 3 weken en zo hou ik het heel goed vol. In het begin skypte ik heel veel met thuis maar omdat ik nu hier mijn eigen thuis heb gemaakt wordt dat wel wat minder.

Ik mis niet alleen thuis maar ook m'n lieve vriendinnen, maar gelukkig hebben we daar skype en WhatsApp voor!

Ik ga nu weer verder genieten van mijn weekend, ik zal weer snel iets van mij laten horen!

Adios Amigos!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Isla de Gran Canaria

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2016

Week nummer 20!!!

25 November 2015

De laatste 7 weken zijn in gegaan!

25 November 2015

De laatste 7 weken zijn in gegaan!

29 Oktober 2015

We zijn op de helft!

01 Oktober 2015

Receptie
Cheraine

Actief sinds 19 Aug. 2015
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 3144

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: