We zijn op de helft! - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Cheraine Muller - WaarBenJij.nu We zijn op de helft! - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Cheraine Muller - WaarBenJij.nu

We zijn op de helft!

Blijf op de hoogte en volg Cheraine

29 Oktober 2015 | Spanje, Isla de Gran Canaria

Hola Guapo's y Guapa's,

Aankomende zondag ben ik hier precies 10 weken en dat betekent dat ik dit mooie avontuur nog mooier kan maken ik de andere 10 weken. En deze 10 weken zijn zo snel gegaan, dat ik zeker weet dat deze 10 nog sneller zullen gaan.

Vorige week mocht ik eindelijk Mel mijn plekje hier laten zien en konden we weer even lekker lachen om de stomste dingen. Een dag later mocht ik ook Ginny en Sandra opwachten bij het appartement waar we verbleven. Zo leuk om ze weer te zien en zo leuk dat ze mij op zijn komen zoeken.

In deze dagen hebben we het super gezellig gehad. Lekker uiteten geweest, hele mooie busreizen gemaakt. Sommige duurde alleen iets langer dan gepland door de geweldige bustijden hier in Gran Canaria.. We hebben mijn verjaardag lekker gevierd. Zonder dat ik het door had, hebben we geproost op 'mijn avond' maar waarom?? geen idee..
Later snapte ik het toen ik toe werd gezongen met ballonnen bij het toetje. Zo lief!!!

Op zondag was het alweer tijd om afscheid te nemen van Mel, en weer kon ik de tranen niet bedwingen! Nadat we mel naar het vliegveld hadden gebracht hebben Ginn, San en ik het oude gedeelte van Las Palmas ontdekt, ook wel is leuk na 2 maanden alleen maar winkelcentra te hebben ontdekt haha! Op de laatste dag van San en Gin hebben we lekker in het zonnetje gelegen en afgesloten met Sangria. Mel, Ginn en San ik heb echt super dagen met jullie gehad! Dank jullie wel!

En toen was ik weer alleen, alleen met alle leuke mensen waar ik gister mijn verjaardag mee heb gevierd. Om 0000 stond iedereen voor mij te zingen, in mijn pauze had lieve Manouk mijn hele bed versiert met roze ballonnen en een klein cadeautje.. Een dromenvanger, omdat ik altijd van die mooie verhalen heb als ik slaap.... tja..
Na het werk zijn we met z'n alle uit eten geweest en daarna om het goed af te sluiten, uit geweest! Ofcoursee....

Nog iets minder dan 3 weken en dan zijn me lieve paps en mams er!!
Toch wel fijn om die ook weer een knuffel te kunnen geven na 3 maanden.

Vanaf nu zal het nog sneller gaan, en voor ik het weet is het 10 januari en sta ik weer met mijn dikke winterjas aan. Dus ik ga nu lekker nog 10 weken volop genieten!!!

Adios Amigos!!!
xxx


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Isla de Gran Canaria

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2016

Week nummer 20!!!

25 November 2015

De laatste 7 weken zijn in gegaan!

25 November 2015

De laatste 7 weken zijn in gegaan!

29 Oktober 2015

We zijn op de helft!

01 Oktober 2015

Receptie
Cheraine

Actief sinds 19 Aug. 2015
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 3140

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: