De laatste 7 weken zijn in gegaan! - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Cheraine Muller - WaarBenJij.nu De laatste 7 weken zijn in gegaan! - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Cheraine Muller - WaarBenJij.nu

De laatste 7 weken zijn in gegaan!

Blijf op de hoogte en volg Cheraine

25 November 2015 | Spanje, Isla de Gran Canaria

Nog maar 7 weken voor ik weer aankom in het kikkerlandje! Deze 13 weken zijn voorbij gevlogen en misschien ook wel een beetje te snel gegaan. Zoveel leuke mensen leren kennen en heel veel leuke dingen mee mogen maken. De skype sessies maakten het verdraaglijk en de mensen hier maken er een feestje van. Maar toch ben ik ook wel blij als ik weer ben geland op Schiphol en al mijn lieve vrienden en familie weer zie!

Na 12 weken kwamen eindelijk mijn lieve paps en mams langs. Dat was mijn laatste hoogte punt voor ik weer naar huis uit kon kijken. Na een dag vol zenuwen kwam dan eindelijk de bus. Na heel wat knuffels hebben we gegeten in het restaurant en natuurlijk alles al bijgepraat in 1 avond. De volgende dag zijn we gelijk actief geweest en naar Puerto de Mogan geweest. Met de boot heen en terug en natuurlijk weer heel veel bijgepraat en gelachen. Na 12 weken voelt alles al zo snel weer vetrouwdt. Eigenlijk is dat best gek. Na onze actieve dag was het tijd om de volgende dag te zonnen op Anfi Beach! Heerlijke dag niks doen, want ja, ik had ook 7 dagen achter elkaar gewerkt. Dus voor mij was het ook tijd om te relaxen. Helaas moest ik daarna 2 dagen werken, maar zo hebben zij ook kunnen zien wat ik nou eigenlijk doe hier. Waarom ik hier eigenlijk ben, naast alle feestjes en gezelligheid. De laatste 3 dagen hebben we nog lekker gerelaxt en als afsluiter een Safari gemaakt, dat was echt een goede afsluiting! Kameel gereden en een tocht gemaakt door de bergen. Super mooi was dat om te zien.

Nu ik weer afscheid heb genomen ga ik deze laatste 7 weekjes knallen. Ik weet hoe snel die gaan! Dat heb ik mogen leren van mijn lieve vriendin Lotte die mij geholpen heeft in mijn eerste 7 weken en haar laatste. We hebben elkaar erdoor heen gesleept en is zo erg mijn maatje geworden dat ik haar toch wel erg mis! Maar na deze weken ga ik haar weer lekker lastig vallen haha!

Nu de laatste loodjes beginnen, wil ik alleen nog maar meer leuke dingen ondernemen en naast het werken nog zoveel mogelijk herinneringen maken. Dus deze weken krijg ik het nog heel druk voor dat ik naar Nederland kom!

Over 48 nachtjes kom ik jullie weer vervelen in Nederland, snel he!

Dikke kus uit het nog altijd zonnige Gran Canaria!

  • 25 November 2015 - 08:58

    Lotte:

    Ahhh mn lieve Aap,

    Ik kan niet wachten tot je me weer lekker komt lastig vallen, en vooral dat ik jou ook weer lekker gek kan maken. Topper, geniet er nog van want je weet het, opeens is het tijd je koffer in te pakken en naar huis te gaan. Je kant het kleintje !

    Tot skype ♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Isla de Gran Canaria

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2016

Week nummer 20!!!

25 November 2015

De laatste 7 weken zijn in gegaan!

25 November 2015

De laatste 7 weken zijn in gegaan!

29 Oktober 2015

We zijn op de helft!

01 Oktober 2015

Receptie
Cheraine

Actief sinds 19 Aug. 2015
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 3143

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: