Primero Semana a Gran Canaria - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Cheraine Muller - WaarBenJij.nu Primero Semana a Gran Canaria - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Cheraine Muller - WaarBenJij.nu

Primero Semana a Gran Canaria

Blijf op de hoogte en volg Cheraine

29 Augustus 2015 | Spanje, Isla de Gran Canaria

Na heel veel maanden wachten was het dan eindelijk zover, vijf maanden stage lopen op het zonnige Gran Canaria. Na een super leuke bruiloft tot in de late uurtjes ging ik naar Schiphol. Samen met Amerens vlogen we om 05.30 naar Gran Canaria. Aangekomen in Gran Canaria werden we opgehaald met de taxi en kwamen we dan eindelijk in het super mooie hotel aan. Toen we onze koffers naar onze kamer hadden gebracht kregen we een rondleiding door het restaurant, keuken, mini club, wasserette enzovoort.

Op de kamer was Kim al de vorige avond aangekomen en slapen we nog met drie andere meiden op de kamer! Super gezellig maar wel heel druk. De volgende dag moest ik beginnen in het restaurant samen met Kim. Omdat we al van iedereen hadden gehoord dat het heel zwaar zou zijn waren we op het ergste voor bereidt. Na wat tafels te hebben afgeruimd werd ik meegenomen naar de snackbar. Dit is bij het zwembad en heb je tenminste wat frisse lucht.

Ik werd ingewerkt door een super aardige man en iedereen loopt grapjes te maken. Super gezellig, maar wel heel hard werken. Ik mocht drankjes serveren en voor de rest was het nog best wel veel leren. Nu heb ik daar al 2 keer gewerkt en morgen voor de vierde keer in het restaurant. Gelukkig mag ik nu wat meer doen, en dat maakt het werken wel leuk.

Op de kamer is het altijd 1 grote chaos.. Behalve op dinsdag avond want woensdag komt de roomcheck. En die hadden wij natuurlijk gewonnen. Ook al win je er niks mee is het wel leuk om eerste worden.

In de vrije tijd die ik heb ben ik al naar Puerto Rico geweest en naar Playa del inglés, super leuk om daar uit te gaan! Dus dat gaan we vaker doen. Super leuke mensen hier en met Skype is het net alsof thuis ook hier is. Soms moet je gewoon je hart luchten en dan ben je gewoon een uur achter elkaar aan het praten en je ouders blij zijn dat je op hebt gehangen... Dat hoorde ik vandaag dan....haha

Ik red me wel hier en heb het super naar mijn zin. Nu is het tijd om te slapen want morgen weer aan de bak van 8 uur tot 16 uur. Hele lekkere tijd want dan kan ik daarna nog ff bruinen in de zon!

Muchos Besos, adios!
xxx

  • 01 September 2015 - 10:04

    Melanie:

    Ooooh!!! Klinkt allemaal heerlijk. Dikke kus xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Isla de Gran Canaria

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2016

Week nummer 20!!!

25 November 2015

De laatste 7 weken zijn in gegaan!

25 November 2015

De laatste 7 weken zijn in gegaan!

29 Oktober 2015

We zijn op de helft!

01 Oktober 2015

Receptie
Cheraine

Actief sinds 19 Aug. 2015
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 3158

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: