Maand 1 - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Cheraine Muller - WaarBenJij.nu Maand 1 - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Cheraine Muller - WaarBenJij.nu

Maand 1

Blijf op de hoogte en volg Cheraine

22 September 2015 | Spanje, Isla de Gran Canaria

Daar ben ik weer,
Na 3 weken heb ik eindelijk even tijd om een verslag er op te zetten. Omdat het hier zo leuk is heb ik daar niet zoveel tijd voor, gelukkig maar.

Deze 4 weken heb ik bij het restaurant gewerkt en na de 5e week ga ik verder bij de receptie. Dit was eigenlijk helemaal niet het plan maar omdat mijn hand nog steeds zo een pijn doet kan ik niet verder gaan in het restaurant. Ik vind het wel heel leuk dat ik naar de receptie ga omdat ik dat denk ik ook wel heel erg leuk ga vinden.

Naast het werken is het 1 grote vakantie! Zon, zee, strand & cocktails! En om niet te vergeten, wat ook heel belangrijk is.. SHOPPEN! Vorige week ben ik samen met Manouk naar Las Palmas geweest, heerlijk gewinkeld en weer wat leuke jurkjes mee naar huis genomen.

Nu ik hier goed gewend bent, ga ik ook meer leuke dingen ondernemen, want ja dat zwembad en zonnen wordt ook zo saai he.. Iedere dag weer opnieuw! Donderdag ga ik samen met Manouk en Lotte naar Amfi Beach, natuurlijk heb ik al gehoord van Mel dat, dat heel mooi is. Best handig zo een zus die je al alles kan vertellen! En het allerleukste is dat we straks samen toch nog 4 dagen leuke dingen kunnen doen want ze komt toch nog langs als verrassing! en ooooohhhh wat zijn we blij! Zo lang zonder je zus is nog best moeilijk! Dus nog maar 4 weekjes en dan is ze er al!

De tijd vliegt hier voorbij dus ik kan het aan! Omdat ik steeds zo een leuk vooruitzicht heb komt het helemaal goed.

Ik ga nu lekker genieten na een lange werkdag in de spa en dan genieten van mijn welverdiende weekend!

Adios y muchos besos xxx




Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Isla de Gran Canaria

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2016

Week nummer 20!!!

25 November 2015

De laatste 7 weken zijn in gegaan!

25 November 2015

De laatste 7 weken zijn in gegaan!

29 Oktober 2015

We zijn op de helft!

01 Oktober 2015

Receptie
Cheraine

Actief sinds 19 Aug. 2015
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 3155

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: